novell.

skrev en novell till skolan för några veckor sedan, om en tjej som blir våldtagen av sin lärare. Det har inte alls med vad jag har gjort idag att göra, det väckte inga känslor heller.. jag är bara så jävla trött på att inte ha nått vettigt att skriva, det känns som att jag skriver blogg utan att egentligen skriva nånting.. som att jag bara babblar på om ingenting, ett ingenting som ingen vill läsa. Jag önskar att han skulle läsa, han som verkade förstå igår.. han som log.. och var söt. Jag får inte bli kär, jag får inte.. inte i honom. GAH. Döda mig. Varför skulle han läsa förresten? han har annat att göra, vettiga saker.. och jag borde ha nått annat att göra.. men det har jag inte, för jag suger, jag suger så jävla hårt. jag vågar inte ens ringa min egen mamma liksom, bara för att jag är värdelös. hata mig. någon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tja, ärligt talat så babblar du ganska mycket om ingenting här på din blogg Weronica. Fast du skriver ju ganska mycket bra saker också!
Förresten så suger du inte alls, speciellt inte
"så jävla hårt", och du är verkligen inte värdelös. Du är nog faktiskt en av de bästa jag känner! :)

P.S
Ring din mamma!

P.P.S
Jag hatar dig inte :)

2007-05-17 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0