Underbara dagar.

Vissa dagar vill man bara leva, det är så underbart ibland. Fick mejl från Märit på UMU förut. Hon skrev att jag var anmäld till ukraina resan och att jag får mer info så fort dom har fått in anmälningsavgiften som borde vara där senare i veckan <3 dessutom så upptäckte jag att jag inte ska vara där först den 16 juni och inte 14 som jag trodde innan, det innebär att jag har tid till att gå på sista natten med gänget också <3 dessutom så har jag datumen för unizon/frizon nu också...jösses.. min sommar kommer bli så underbar <33 Kan det bli mycket bättre?

Dagens rätt (eftersom jag har lagt ner det i vissa andra dagböcker): Det faktum att min sommar blir bäst i hela universum <3

Dagens fel (eftersom jag har slutat med det också i vissa andra dagböcker): Vissa personer som addar min msn.


I morron börjar läsveckan och jag vet inte vad jag ska läsa för bok.. just nu läser jag många böcker

bland annat så läser jag:
  1. Sofies värld
  2. The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde
  3. Ondskan
  4. Stolthet och fördom
  5. Hello love
  6. Liftarens guide till galaxen
Jag tror att jag har någon form av tvångstankar att jag måste läsa minst 3 böcker sammtidigt, och att jag sen bara börjar på fler och fler utan att läsa klart någon först, det är ju lite halv skumt.. :/  Att jag dessutom håller på och skriver på minst lika många saker som inte är klara som att jag håller på med olika dikter och sånt som inte är klart hör inte riktigt hit, det är liksom info som inte egentligen spelar någon roll..
det handlar om min oförmåga  att slutföra saker
Min oförmåga att göra det jag ska göra
det faktum att jag  inte  gör klart det jag ska göra


Kommentarer
Postat av: Jonas

Grattis till Ukrainaresan! :):):)

2007-05-17 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0