pirat.

Det blev en skum kväll. Visst, jag skrev typ klart engelskan och blaha. Men i alla fall. Jag ägnade typ en timme åt att riva sönder ett gammalt lakan och fixa till det så att det blev bra till pirat-temat på lördag. Men det blev inte bra. CUT. Jag hatar att jag inte ser klok ut. Visst, jag kommer inte tänka på det då, men alla andra kommer ha värsta schnyggo piratkläderna och jag kommer se ful ut. Alla kommer hata mig för att jag förfular laget ;___; Jag vill ha kaninöron. Det är mer mig grej än pirater. Jag vill vara snygg. Men lik förbannat är jag inte det.

David kallade mig gullunge. Jag hade inte ens pratat med han. Jag fattar ingenting. >_< hela jag är ett stort frågetecken fortfarande. Jag la upp det på en bild på bilddagboken.


Pratade med Jesper också. Han har pygméfötter och ska slicka på mig, för jag smakar kyckling/smälter som skit i munnen beroende på vart han slickar. Det låter massa porr. Jag vågar inte krama honom längre. Han kommer slicka på mig!! Igen!!


Haha, jag är trött och flummig. Jesper har våldtagit mig i ett tält på frizon, bara så att alla vet.

Nu ska jag sova.

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0