asså.

varför ska man skriva blogg? varför ska man skriva över huvud taget? VARFÖR VARFÖR VARFÖR? andledningen till att jag skriver blogg är nog att jag hatar när jag inte kan få ur mig mina känslor, men det kan jag ju fan inte här heller, jag vill formulera mig i långa fina meningar med fina långa ord. Men jag kan inte, det enda jag kan är att jag kan skrika. Jag vill skrika. Jag vill skrika hur jävla mycket jag hatar människor som ljuger, människor som bara tror att de vet saker fast de egentligen inte har en jävla aning om vad de snackar om, vi har flera sånna i klassen och det är säkert det roligaste man kan komma på att skämta om hur Hitler dödade okända barn och hur emo man är. (Okej, jag ska inte säga något om att vara emo, jag skämtar också om det.) Ni fattar säkert vem jag menar om ni har varit där.. det är fan inte klokt. Jag vill kunna skriva ett långt, aggressivt inlägg som förklarar hur fan jag känner, men det är. Fan jag får krupp på att inte veta vad jag håller på med. jag får krupp på alla förbannade killar på den här skolan som inte fattar att man inte är glad och trevlig hela jävla tiden. jag är trött på folk som kladdar på mina sudd och lägger sina saker i mitt skåp, jag fattar inte hur milja stod ut med marias saker i typ en termin. JAG FATTAR FAN INTE HUR JAG STOD UT IDAG!! kan inte människorna i min klass få lite vettiga åsikter och typ, bara förstå varandra? kan vi inte bara lära oss att vi inte ska springa runt och slå på varandra och skrika "ööööh döö, fan du slog mig" "pucko" "brat" "jävla sosse" just det där sista gör mig så jävla less, just att man inte kan acceptera varandras åsikter? vad hade de sagt om jag hade kallat dem "jävla moderater?" inte fan hade de skrattat så mycket då.. idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0