asså.

jag bara blev så arg förut. Jag blev riktigt arg. Man beter sig inte på vissa sätt. man skämtar inte om vad som helst. Man skämtar inte om hur människor blev mördade av en jävla sadist till diktator. Man skämtar definitivt inte om BARN som blev mördade av den sadistiska jävla diktatorn. Man skämtar inte om barn som dör överhuvud taget. Jag hatar det, jag hatar dom fucking människorna som skrattade åt det, jag hatar han som berättade skämtet från första början, det finns bara en sak som kan få någon att berätta en sån sak - att man är ett stort  jävla borgarsvin. Förlåt, man säger inte så, bland folk, men det här är inte bland folk, det är MIN blogg. Jag kan skriva vad fan jag vill i den, och det gör jag också. Jag skriver att jag hatar honom - jag hatar alla borgarsvinen i min klass. Jag hatar att dom skrattar åt det. Dessutom hatar jag henne, hon som tror att hon är så jävla smart hela tiden, hon som tror att hon har rätt hela tiden. Man kan inte dra sig ur ett projekt när man inser att man måste betala pengarna som alla andra också betalar. Världen funkar inte så. Det känns inte som om det finns något att egentligen hoppas på just nu, möjligtvis det faktum att det bara är tre år jag ska gå i den här klassen. Tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0