skola.

sitter och har TMS lektion, det är tråååk. TMS är för övrigt TeknikMännsikaSamhälle och är den tristaste kursen ever. Vi pratar om datorernas historia och jag kommer typ somna snart. Hade Grafkom förut och det bar boooring. Jag hatar det, vi ska göra en inlämning i photoshop och jag KAN INTE. Jag hatar att jag blir så frustrerad av det. Jag hatar att jag har en liten röst inne i mig som viskar till mig att jag inte kan, en röst som tycker att jag bara borde ge upp och kasta datorhelvetet i väggen, men det kan jag ju inte göra, det blir så dyrt då.. GAH döda mig. DÖDA Anders (min TMS lärare) och Jocke (min Grafkom lärare)

Anders "var är en transistor? vet ni det?"
man ba "eh, ja? vi hade fysik i grundskolan?"

fattar inte hur det här ska kunna utveckla min förståelse för tekniken >.<

ilska agression och frustration

kärlek på världen i övrigt


PS. Timmy har dålig humor xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0