Ett tag sen.

Det var ett tag sen jag bloggade, och det var verkligen länge sen jag bloggade på svenska. Har ni saknat det? (As if liksom)

Nu tänker jag berätta en sak som hände i bilen påväg hem från kyrkan. Jag och Mikko satt i bilen och följande konversation följde:
J: Titta en väg, ska vi svänga in och ha sex där? *flina och peka på vägen*
M: Vill du ha sex så kan du ta tandborsten som ligger i baksätet!

Jag dog.. xD det var massa skoj.

Nu sitter Dalle och har powerpoint genomgång. Det är roligt  xD Kebewhatever liksom.. och snart smäller det.

Okej.. det här blir inte jätte djupt, men ja ^^ jag pallar inte att vara djup såhär mitt på lektionen.. xD

Jaha du, Jesus. Jag kanske inte är jättenära dig just nu. Men du vet att, man kan inte ha en jätte nära relation till allt och alla hela tiden, och just nu känner jag  mig bara sviken och dissad av dig så fort jag ens pratar med dig. Och vad är poängen att prata med någon som inte svarar? TVÅVÄGSKOMMUNIKATION liksom? Har du hört talas om sånt? Eli, Eli, lema sabachtani? Och nej, jag tror inte att du står bakom gardinen och väntar på att komma fram. Det känns mer som att jag tittar rakt på dig, men att du bara skiter i mig och inte svarar när jag pratar, bara för att du är ett egoistiskt svin och skiter i att jag pratar med dig. Egoistiskt svin är vad du är. Jag vet Gud, jag vet att du inte blir glad på mig nu, men jag tvivlar inte på din exictens, jag tvivlar på att du älskar mig och att du bryr dig om mig. Jag älskar dig, men jag är trött på att inte veta att du älskar mig. Jag är trött på att inte du sätter mig först.
Amen.

Kommentarer
Postat av: Bitchmistress!

Jag tror mer att Gud svarar dig, men du är så sur på Honom för att du tror att Han inte lyssnar, så du lyssnar inte och då blir du ännu surare och tror att Han inte svarar istället ^___^ Vet du, jag tänker berätta en läskig sak som jag inte har berättat för någon för alla kommer att tro att jag är psykisk sjuk (inklusive du, tror jag XD). I alla fall. Det hände i fredags på andakten! Jag låg där på min bänk, den tredje raden och nära "korridoren" så att jag kunde se upp på taket (jag älskar taket) och så finns det ju en ängel som blundar och så står det LUK 16:16 på boken och allt vad det är. I ALLA FALL! Jag låg där och så hade jag lite tråkigt och hade ingenting att be om, för liksom, jag brukar mestadels be under predikan... I ALLA FALL! Jag tittade upp på ängeln och jag ba; "Gud... Kan inte Du göra så att ängeln avslöjar sin hemlighet för mig, så att jag kan se att Du verkligen finns och att Du är så stor som alla påstår att du är?" och så stirrade jag på ängeln. Jag tänkte, om och om igen; "Om jag stirrar tillräckligt länge så kommer ängeln att öppna ögonen!". Så jag stirrade. Länge. Sedan upptäckte jag att ängelns mun typ rörde på sig och jag ba AAAH CREEPY *blunda* och sen öppnade jag ögonen igen och den fortsatte att röra på munnen. Så jag började att försöka tyda vad den sa. Men jag förstod det inte, det gör mig lite ledsen .__. Att jag inte förstår änglaspråk, alltså (haha, ÄNGELska!)... Mwah. Men Gud svarade och nu är det bara Gud, ängeln, jag och du som läser som vet ängelns hemlighet!

Jag är knäpp. Men det var coolt ^^ Det var därför jag ba; "*ligga och stirra och helt plötsligt resa mig upp jättefort och gå och tända ett ljus och ta bibelord (som förövrigt var JOH 16:24, läs det själv!) och sedan återvända till plats* ^___^' Och ja, ängeln fortsatte prata medan jag var borta ;o

....LÄNGSTA KOMMENTAREN EVER! Tror du att jag har slagit ett rekord eller nåt? :D

2008-04-21 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0