Fan.

Det är verkligen sant. Jag har en bra dag och sen måste något förstöra den. Först MVG på talet, jag fick reda på att jag missar "rätt" del av nationella i engelska, trevlig middag osv. Och sen ba, hem och prata med pappa. Det är nog inte så hemskt egentligen, men jag har ingen lust. Det suger. Det gör verkligen det, jag vet vad han kommer svara i alla fall..  Jag hatar tisdagar. Tisdagar är den värsta dagen på veckan. Jag önskar att någon kunde krama mig. Och ja, någon ska vara Mikko. Bajs. Jag har en snäll mamma i alla fall. (Nej, jag sa inte det där precis. Jag gjorde verkligen inte det, men min mamma är helt okej ibland).

Jesus. Jag hatar det. Jag gör verkligen det. Du vet att det inte funkar. Det är ingenting som jag klarar mig utan direkt, det är inte så att jag kan åka utan det. Vilket suger. Herre, hjälp mig. Hjälp mig att få det att funka. Jag orkar inte gråta mer över saker som jag inte behöver gråta över. Jag orkar inte gråta mer över något alls. Jesus. Jag ber dig. Jag orkar inte.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0