Sista nu.

Jag börjar bli pigg nu. Finally liksom. Ska platta håret snart, och lägga ner allt som jag har kommit på på efterhand att jag borde lägga ner. För övrigt så åker jag snart. Ba "NEHE?!?!?!?" Jag är lite smått nervös för att bussen ska krocka på väg in till stan eller nått så att jag missar tåget.. Eller så att vi missar flyget. Gosh vad jag är patetisk ibland.

Åt frukost för en stund sen, och tittade på artikeln om oss i tidningen, alltid lika snygga är vi ^^ Jag var helt klart snyggast i alla fall ^^ NOOOOOOOOOOT. Aja, hursomhelst. Ska nog gå och platta håret nu.

Ska försöka blogga om jag kommer åt internet någon gång under resan...

Gud. Ta bort alla hinder som finns för oss på vägen. Hjälp oss att komma fram. Gud jag ber dig. Hjälp oss.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0