Jag åker bort igen.

Nu har jag varit hemma länge nog. Åker därför bort imorgon. (Riktigt så är det väl inte, imorgon inträffar andledningen till att jag åkte hem från italien en och en halv vecka före mina föräldrar) Jag åker på Unizon imorgon och sedan (på onsdag) så åker vi till Frizon.

Det kommer bli grymt. Jag behöver gå på 144354624 konserter, bibelstudium, gudstjänster, seminarium osv. Hur jag ska hinna med det vet jag inte. Dessutom ska jag träffa folk. Trevligt folk som jag inte träffat på evigheter/över huvud taget.

Om Tomas läser det här så får han lova mig att han inte bits och att jag inte kommer dö av att träffa honom xD Och att jag får en kram.

SEN i alla fall, så kommer Mikko. Och så följer jag med honom hem. Kommer nog kanske hinna blogga hos honom, han jobbar ju trots allt på kvällarna första veckan jag är där.

Men ni får ha det så bra den kommande veckan. Blogguppehåll igen liksom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0