Skolan.

Jag sitter i skolan nu. Får ju nästan påstå att jag har saknat datorn.. Vi har håltimma. Vi behövde inte byta om på idrotten idag och därför slutade vi TIDIGT. Idrotten ska vara slut om en halvtimme, sen börjar jag om en timme och en kvart. Det är mysigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Finns inte så mycket att säga.

Efter många om och men så åker jag upp till Mikko i helgen i alla fall. Han ska döma fotboll på lördag, de har någon cup på klubben. Men jag får i alla fall träffa honom, kommer hem runt 19 på söndag. Sen kommer han ner nästa fredag. Yay på det.

Jag vill skriva något djupt, så det kanske ramlar in ett inlägg till om ni har tur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0