Ära till ditt namn...


Förlåt Tomas (as if du kommer se det här i alla fall).. Jag skulle lägga upp den tänkte jag, och behövde en video med den.. Dessutom ville jag ha en vettig live-film (alternativen var ganska få). Så jadu Tomas, du för överleva det där :P Du är ganska snygg när du spelar gitarr förresten men det ser kallt ut..

För er som inte fattar så ville jag lägga upp ära till ditt namn för att jag tänkte skriva om den, och den enda vettiga videon jag hittade var en där Tomas och hans kompisar sjöng lovsång för typ.. två år sen. (Därav att han kan bli lite grinig..)

In other news, eller i alla fall i alla fall ;) Jag sitter och lyssnar på lovsång, och konstaterade att om det är någon lovsång som verkligen  verkligen verkligen har påverkat mig så är det den. Är det någon lovsång som jag verkligen kopplar till minnen från för några år sedan, så är det den. Seriöst, jag tror inte att ni så mycket som anar hur mycket känslor det ligger i det där (inte just den där inspelningen då kanske ;) ). Men om jag är glad och vill lyssna på kristen musik så sätter jag ganska ofta på den. Det är min glad-låt. Den och glorify the son med rock n roll worship circus...

Woho, I made it again, jag planerade att skriva något vettigt, men fick inte fram det. Sorry, ni får bra musik i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0