Extremt dålig uppdatering - bättring ska det bli :)

Okej. Jag vet. Jag är verkligen sämst på att skriva. Men jag har varit hos Mikko och vi försökte fokusera all möjlig tid på varandra (vi får inte träffas på tre veckor nu...). Det blir säkert jättebra, men jag är lite opepp, för liksom, tre veckor is kindra, en evighet? Jag vet inte. jag har bara ingen lust att vara ensam i en evighet.

Kort sammanfattning av veckan:
Plugg, mys, följa med mikko till skolan, asiatisk buffé, plugg, guitar hero, vindruvor, hemmagjord pizza (som vi bestämde att vi skulle göra första gången vi träffades ;) ), fotbollscup, mys, Love Hina, tentakelporr och Antti i duschen..

Okej, jag vet inte om ni vill ha en förklaring till vissa av sakerna, jag bara skrev alla ord jag kom på för att sammanfatta veckan. Jag kan dra veckan i korthet.

Fredag (förra veckan) - jag kommer dit. Vi åker hem och myser.
Lördag - Den bara försvann. Ingen av oss vet vad vi gjorde typ. Vi handlade, sen är det svart.
Söndag - Fotbollscup, det var kallt och lång väntan (= mysa med mikko) men det var okej. Sen handlade vi och spelade GH.
Måndag - Mikko var i skolan, jag skrev inlämning till teknikutvecklingen i tre timmar typ. Antti kom och skrämde livet ur mig när han kom hem från uppsala.
Tisdag - Mikko var hemma. Vi pluggade i typ.. en kvart kanske.. Spelade GH desto mer...
Onsdag - Följde med Mikko till skolan. Jag fattade uppenbarligen vissa saker som hans klasskompisar inte fattade. (Typ att om derivatan av en funktion är 0 så blir det en vändpunkt eller en terasspunkt, och i det här fallet så var det en andragradsfunktion, så antalet terasspunkter var inte jättemånga av naturliga anledningar, alltså fick man fram vändpunkten genom att ta reda på när derivatan var 0. Men det fattade inte han(klasskompisen)..) Sen blev det asiatisk buffé. Det var mysigt.
Torsdag - Mikko var i skolan, jag var hemma. Skrev klart teknikutvecklingsinlämningen och lämnade in den. Spelade GH (fick alla toner på all the young dudes på easy. (ja, jag spelar easy eller medium, jag har inte spelat så mycket.. ) Började dessutom titta på love Hina, som är en anime serie om en snubbe som för 15 år sedan lovade en flicka att de skulle gå på todai (universitetet i tokyo) tillsammans, men han vet inte vem hon var, men han är fortfarande fast besluten på att komma in på todai, även om han har sämst betyg i världen typ... Sen börjar han jobba som hyresvärd/fastighetsskötare/portvakt på ett flickboende där han blir jätte kär i en tjej och ja, ni fattar grejen. Vi handlade. Mikko övertalade mig till att köpa vindruvor istället för chips. Note to self: Vindruvor kommer ALDRIG att ersätta chips!!!
Fredag  - Vi var hemma, latade oss, spelade GH, tittade på Love Hina, gjorde hemmagjord pizza, precis som typ resten av världen. Mikko och Louise bråkar för tillfället om vem som kom på idén först, jag och Mikko låtsas därför att vi bestämde det första gången vi träffades att den 12:e december 2008 skulle vi göra hemmagjord pizza. (Vem som helst fattar väl att det var så?) Vi tittade på TV på kvällen.
Lördag - Mysa, jag blev sur över att jag skulle få vänta två timmar i mariestad, samt en halvtimme i skövde för att kunna komma hem till tibro. Tillslut kom vanja och ove och räddade mig hem till morfar som körde hem mig. <3 på honom, massa <3.

Det var väl typ hela veckan. Idag ska jag på julbord med pappa, marielle och farmor. Det blir nog trevligt. Sen ska jag nog plugga lite teknikutveckling, det är ju trots allt prov på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0