Hemma innan elva <3

Teknikutvecklingsprovet var typ lättast i universum. Seriöst. Jag var klar på typ 20 minuter och hade svarat på allt. Jag glömde dock bort ett av de tre k:na, kostnader ^^ Ibland känner jag mig korkad. Men jag svarade på ALLT annat, men misstänker att jag har ett par fel (rädd för det i alla fall). Så i slutändan så kommer det säkert fattas ett poäng för att få MVG.. Det suger.

I alla fall. Eftersom provet gick så snabbt så kunde jag och Milja ta bussen som gick 10:12 in till stan. Vilket innebar att jag var hemma lagom till 10:45. Det kändes ganska skönt. Sitter och tittar på värdelösa program på TV. Funderar på att gå och börja städa. Mikko borde ringa snart och berätta hur hans tenta gick.. Jag är nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0