Jobbig onsdag.

Idag var verkligen en sån där dag där jag, om Fredrik hade långtidssjukskrivit mig, hade stannat hemma. Jag var trött, hade lust att gråta och var allmänt grinig. Men jag gick i alla fall, även om det enda som fick mig att gå var tanken på morgondagens sovmorgon... men... jag dog inte. Var lite grinig på programmeringen bara. Och när Morgan sa att jag måste titta på programmeringen hemma nästa vecka för att hålla igång blev jag grinig. Men ingen dog. Sak se till att göra klart e-post programmet nu i nästa vecka och så ska jag titta på hang-man. Men jag måste nog ta med mig le book.

I alla fall. Det är klagdag idag. Men jag har inget att klaga på egentligen. Det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0