Julen är slut ->Bloggpausen är över

Julen är slut. Kort sammanfattning
Julafton - hem till Olas föräldrar. Låtsas som ingenting i ett par timmar, få kassa julklappar för att sedan åka till pappa och dela ut mer julklappar.. Sätta sig vid datorn och klaga en stund.
Juldagen - spela med pappa och Marielle. Till farmor på middag
Annandagen - Stan med Milja. Shoppa. Åka hem. Spela lite kort.

Lite smått sjuk idag. Yr. Illamående och ont i halsen. Och huvudet.

Om ni undrar så hatar jag julen av en anledning. Jag blir så ensam. På julen umgås alla människor med sin familj. Jag vill helst springa åt andra hållet. Eller skaffa en ny familj.. en familj som kan ge mig en kram. JAG HATAR ATT FIRA JUL MED FOLK SOM INTE ÄLSKAR MIG! Mikko har LOVAT att fira jul med mig nästa år. Då kanske jag kan få en kram i alla fall..

Jag har verkligen inget vettigt att säga. Egentligen vill jag bara att någon (läs; Mikko) ska fråga hur jag mår, så att jag får prata. Men det hinns inte med på de fem minuter om dagen jag får...Snart.Snart.SNART!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv: Tack så mycket!

2008-12-28 @ 20:51:31
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0