Lördag - 4 dagar kvar till julafton.

Nu har jag handlat alla julklappar jag ska handla. Fast jag har inte betalat två av dem.. xD

Aja, i alla fall. Jag ringde Tomas. Han var glad, han var nöjd med sina tentor osv. Alla blir så glada när det är jul, har ni tänkt på det? Okej, alla blir inte glada. Men de flesta blir det. Alla som inte sitter ensamma på jul typ.

Jag har köpt en ny tröja som jag ska ha på julafton också. Och nej, jag har seriöst ingenting vettigt att säga.
Vill mest fördriva tiden. Jag är trött. Egentligen vill jag sova. Sov så dåligt inatt. Jag är orolig för Mikko. Drömde om flygplan som störtade etc. Kinda sucks. Aja. Han klarar sig. Det tror jag. Men jag skulle väldigt gärna vilja prata med honom, det hade känts så mycket bättre om det inte var så förbannat långt. Han hade kunnat få stanna i Eskilstuna, det hade varit okej. Men nu är det långt. Jag är ensam. Jag vill prata med någon. Men jag har ingen att prata med längre, jag var dum, jag gjorde bort mig, resultatet blev att jag inte har någon att prata med nu längre.. Skyll.Dig.Själv. Liksom.

Sitter och tittar på programmeringen. Det går väl okej. Jag trodde att jag fattade, men det blev fel.. :/
Skit samma. Det är lång tid kvar på lovet. Och jag måste bara göra musiken och historian. Programmeringen är frivillig. PWN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0