Medan jag var borta.

Jag var borta i helgen. Inte borta borta. Men jag var inte vid datorn. Mikko var här. Vi umgicks, vi fick faktiskt ut något av det. Mer än vi brukar. Men jag skriver ett inlägg om det sen..
Fredagkväll - vi åkte och köpte chips och tittade på film.
Lördag - vi bakade pepparkakor hos farmor. Lars (farmors svåger var där) och vi gick till kyrkogården (farfar skulle ha fyllt år imorgon). Sen var vi hemma och tittade på film.
Söndag - Vi drog till biltema och media markt och shoppade lite med pappa och marielle. Sen åkte vi och käkade kinamat (jag hittade 500kr i mitt rum som jag la undan när jag fyllde år) Sen åkte vi hem och slappade lite innan vi packade mina grejer och åkte till mamma. Där låg vi i min säng och pratade hela kvällen.
Han åkte i morse.

Det är meningen att jag ska åka dit på fredag och vara där en vecka. Men rektorn tycker att det är onödigt. Annars tänker jag tvinga mamma att sjukanmäla mig. För jag orkar inte. Jag är trött och less och har ångest hela tiden. Jag orkar verkligen inte egentligen, men det får gå i alla fall. Allt hade varit bättre om jag fick vara hos pappa, men det får jag ju tydligen inte.. Det är kasst. Jag hatar det. Jag vill bara ha någon som tar hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0