Webdesign-inlämningen.. kinda ^^

Jag fick resultatet på min webdesign. Det var ju lite fail kanske. Han hade inte hittat mina länkar, jag hade ingen titel på sidan. Han gillade inte min logga. Ja ni fattar.

Det är helt okej. Jag fick VG på den. Vilket är okej (jag satsar på ett VG på kursen i alla fall). Jag tycker bara att han är lite halv kass på att prata med elever. Det är mycket negativ kritik, för att inte säga bara negativ kritik, vilket gör mig lite trött ibland. För det är svårt som elev att fixa till något om man inte vet vad som är bra, utan bara vad som är dåligt typ. Det gör mig lite trött. Typ. Men det är okej. Jag klarar mig. Det känns bara som att allt var fel, som att ingenting dög, men men..

Nej, nu ska jag försöka göra en ny sida. En blogg. Min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0