Okej.

Hm, blir nog ett ganska kort inlägg. Mikko är och duschar. Känns som att jag just nu försöker öka alla singlars smärta genom att påpeka att jag faktiskt har pojkvän och att jag hellre spenderar min tid med honom än med datorn. Men för det första så är det inte så. Eller egentligen så är det så, men jag FÅR vilja det. Jag FÅR spendera min tid med honom. Jag har inte dag ut och dag in. Jag har varannan helg och loven. Om jag har tur. Så fuck off? Jag menar. Gah, jag vet inte vad jag menar. Och det faktum att han läser det här just nu  gör inte att jag vill fortsätta skriva heller. Men i alla fall. För det andra så är ni inte fullt så ensamma som ni tror att ni är. Alla jag känner har lagt upp emobilder på bilddagboken och klagat på att de är ensammast i världen. Det faktum att det inte är EN människa som har gjort det måste ju tyda på att ni inte är ensammast i världen, eller? Jag vet inte. Visst, jag kommer också känna mig ensam och övergiven, eftersom jag faktiskt kommer vara ensam och övergiven, och det är inte mitt fel. Det är säkert inte erat fel heller, men jag menar, SLUTA KLAGA FÖR HELVETE! Jag har klagat i flera år, jag vet. "Buhu, ensam på alla hjärtans dag iår igen, stackars mig. Alla andra är ihop med någon." Dags för er att inse det faktum att alla andra inte är ihop med någon.

Okej, det blev inte så kort. Och jag kan inte formulera mig idag heller. Bajs på det. Nu gick Mikko. Wierd. Aja, jag ska dra. För övrigt så har vi sett klart säsong 3 av House nu, bara säsong 4 kvar. Mohahahaha <3

Kommentarer
Postat av: Milja

Det är ju det faktum att man klagar på att man är ensam och att man är deppig över att man är ensam som gör en ensam xD För man är ju inte ensam xD Så jävla störande liks, om man är så jävla ensam kan man väl spendera dagen med någon annan man tycker om? xD AHD handlar ju inte bara om att vara med sin pojkvän respektive sin flickvän utan att vara med de man tycker om och de man vill ge kärlek till xD Fast visst, AHD är kommersiell och skit och det är synd att man behöver en speciell dag man ska älska folk på, men liks, tanken är ju lite gullig i alla fall xD Och AHD går ju faktiskt inte ut på att man ska älska folk BARA då, utan att man i alla fall en dag om året ska älska folk lite MER xD Så ja, tanken är söt :D Och jag hade bara ett behov av att kommentera, för att jag är uttråkad xD Sorry att det blev så långt xD

2008-02-14 @ 11:23:04
URL: http://hyperaktivitet.blogg.se
Postat av: Anton

Jag har inte klagat, jag om någon föredrar att skippa kärlek. typ

2008-02-14 @ 13:33:26
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0