Okej.

Lördag idag. Jag kommer dö av att jag är trött snart. Men jag kan inte sova än. Men jag måste göra något snart. På riktigt. Jag vill ringa någon. Jag vill prata med Mikko. Jag vill berätta för honom att jag älskar honom. Men jag kan inte. Och nej, två minuter om dagen räcker inte. Det är inte ens i närheten av att räcka. Marielle tittar på en dålig film.
Jag "Är det spännande?"
Marielle(är först tyst) "inte mycket.." *fortsätter titta*

Ska nog titta på melodifestivalen sen. Bara för att. Jag har sökt jobb idag också. Skara Sommarland och så gjorde jag en intresseanmälan till arbete på Frizon. Får se hur det blir med det. Jag är inte jätte pepp på att jobba under Frizon men ja. Det kommer sluta med att jag missar något jag verkligen inte vill missa. Ett vettigt möte eller nått. 

Tänkte lägga upp en bild på den grymt snygga tröjan som Marielle fick från sin chef på Schillerska till mig, men den vill inte. Blogg.se's fel. (ja, jag vet att man inte skriver så i svenska, men det såg fult ut annars) Jag kommer sakna honom, Kristian asså. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0