when there are no words left.

Okej. Jag förstår mig seriöst inte på mig själv. Jag gör liksom inte det. Varenda gång jag beundrar någon så blir det någon halvmisslyckad människa som oftast skriver om något som den själv inte förstår sig på. Någon som gärna hittar på ord som verkar med avancerade än de egentligen är. Någon som hittar på egna ord och hoppas att någon ska tycka att de verkar riktiga. Varför gör man sånt? Jo, för att man vill känna sig bättre än alla andra. Och hur får man lättast sig själv att verka bättre än alla andra? Jo, man låtsas att man vet så jävla mycket mer, så jävla mycket som ingen annan har någon koll på. Jag blir så trött. På riktigt. Jag blir så less. Jag blir så fruktansvärt less på mig själv i första hand, det är ju trots allt jag som gång på gång faktiskt beundrar dessa idioter som egentligen inte ens själva vet vad de håller på med. Just nu har jag bara lust att cutta upp någons armar och se den förblöda. Gärna någon av dessa själviska idioter som försöker trycka ner andra genom att använda sina "avancerade" ord.

Förlåt mig Jesus för att jag är så egoistisk och för att jag hela tiden leds in på fel vägar. Jag vet att du har rätt. Jag vet att du hade rätt hela tiden, jag förstod bara inte varför.
Tack för att jag ser nu. Tack.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0