Datorns historia.

Jag hatar TMS helvetet. Hade man inte PMS innan så får man ju det nu. Typ. Ska döda det, tillsammans med han snubben på helgon. Några sitter och diskuterar folk som importerar sprit och säljer, Dalle bara lyssnar. Spännande. Not. Jag behöver en kram. Men jag träffar Mikko nästa vecka. Yey, jag träffar honom och får pussa på honom. Och krama honom. Lycka. Jag slutar  nu. Skriver klart det här senare.

Förlåt mig Fader för jag har syndat. Jag skulle inte ha ätit pizza förut. Men det är slut med det på måndag. Jag lovar. Ingen Cola, inget godis, ingen pizza eller likannde. Och massa cykel för Wero. Mhm, så det så. Mest för att jag vill visa för mig själv att jag kan. Men det var ju den andra delen också, det här räcker inte. Gah. Den Andra Delen. Skulle kunna skriva en hel roman om den, men ja, det är ingen som ska veta något om den, inte någon som läser min blogg i alla fall. Eller kanske, men inte ALLA som läser min blogg. Okej folk, jag gör det inte för er, utan för mig. För att jag är trött på mig själv och mitt självömkande. Och alla andras självömkande.

Jag vet att jag är fet, det kan ingen förneka. Jag har det svart på vitt. Det är bara att ställa mig på en våg. Eller att titta på mig, det är ganska uppenbart. Men alla andras självömkande där de säger att de är feta och att de borde banta, det är ett tecken på att Sverige suger. Eller att media suger, media över i alla fall hela västvärlden. Jag menar, media har fått oss att tro att vi ska ha typ 3 cm i midja och väga typ ett gram. Ni som faktiskt är smala, ni som säger att ni är tjocka och att ni borde banta. Asså, jag tror inte att ni förstår vad ni säger. Hur mycket det faktiskt sårar folk, det brukade såra mig. Det sårar mig fortfarande ibland. Det har Mikko fått erfara om inte annat. Ibland blir jag irriterad på folk som inte tänker på vad de egentligen säger förrens efteråt och då är det oftast försent. Vet inte vart jag vill komma med det här. Ingenstans troligtvis. Nu svamlar jag bara så jag slutar nu för idag. Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Milja

Men lol du är ju smalare än mig xD Tack för den :D

2008-01-11 @ 07:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0