Håltimma.

Sitter och lyssnar på ett gäng killar i datarummet som sitter och pratar sprit. Sådär lagom skoj. Har lust att typ be dem hålla käften. Eller, nu pratar de typ om att Anton skulle ha varit med någon tjej men att någon annan hade hängt med också. Mohahahaha typ? Jag har tråkigt och jag har lust att lägga mig ned på golvet och skratta, men ofta. I andra ändan av rummet står ett gäng killar i IB2:an. Våran elevrådsordförande bland annat. Har typ ingen aning om vad han heter ^^ Lyckat. Jag är massa trött. Massa massa. Ikväll ska jag sova tidigt. Men jag vill liksom prata med Mikko också, men jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Önskar att jag hade varit hos mamma i helgen så att jag hade fått sova så länge jag ville. Ursäkta, men varför ska man ha en gemensam frukost på helgerna? Blä, jag hatar det. Eller inte egentligen, men när jag vill sova, när jag behöver sova så vill jag sova.

Det är cafébuss på fredag, egentligen orkar jag inte, jag behöver verkligen sova. Men jaja, GAH. Nu pratar de om att två killar har varit inne på en toalett tillsammans med en tjej, då vet vi liksom ^^ ALLA är intresserade. Asså, undrar om de ens är medvetna om att vi (jag och milja) sitter här. Nu vet jag varför han inte var på julavslutningen i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0