Okej.

Angående inlägget igår så kände jag mig dissad för att Mikko hade spelat ps3 typ hela dagen. Jag som svor till mig själv att jag inte skulle bli som dem. "JAG HAR SKICKAT 5 SMS OCH BARA FÅTT 3 TILLBAKA!!!!!!" Men det verkar som att jag inte är så mycket bättre än dem, eller också så är jag bara ensam. Vilket också är sant halvt typ... Jag känner mig typ ensammast i världen. Kasst. Liksom jag är inte ett dugg ensam. Inte alls. Men en kram hade inte skadat. Fick 600 kronor av morfar förut. Ska visserligen gå till ett nytt fritidskort till mig men i alla fall. Blir pengar över också. Och dom ska gå till en ny mobil och tågbiljetter. Yey, jag spenderar i alla fall pengar på vettiga saker. Grejt liksom. Jag vill klippa mig och färga håret. Har inga pengar till det nu dock. Blir till att leta frisyrbilder senare. Men om någon har ett förslag nu så är jag öppen för sånna. Jag är hungrig. Bara så att ni vet. Jag sjunger. På L'amour A Francais. Den texten har ingen logik i sig över huvud taget, tro mig, jag har översatt hela texten till svenska och de franska delarna till engelska och så och det går bara inte ihop.

Je, tu le manque, sans toi I can't
Et sous la pluie, I feel sorry
Champs-Élysées, alone, la nuit
Le Moulin Rouge, I feel guilty

Liksom.

Jag, du saknas, utan dig kan jag inte
Och under regnet, jag är ledsen
Champs-Élysées, ensam, natten
Le Moulin Rouge, jag känner mig skyldig 
 
Skumt. Jag är trött. Jag kunde inte sova inatt. Vet inte varför dock. Skumt. Men jag lyckades ställa frågan till Mikko igår i alla fall (som att ni visste att jag tänkte fråga honom något) det var roligt. Massa roligt. <3 Fråga  inte vad det var jag frågade heller, för jag tror inte jag kan berätta det xD

Haha älska mig. Eller inte. Jag är trött. Jag är flummig. Ingen pratar med mig. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0