Ordspyor.

Det är precis vad folk roar sig med, insåg det när jag läste ett par kompisars bloggar nu. Det handlar inte längre om att skriva ned sina tankar eller känslor, det handlar om att hitta de svåra, fina och avancerade orden som får dig att verka så fruktansvärt sofistikerad. Det suger. Att folk inte fattar det. Att folk inte fattar att de inte är så jävla coola som de egentligen är. *Stab* Jag kanske gör samma sak, men det är bara för att jag faller för grupptryck. Jag är nämnligen en dålig människa. I alla fall på så sätt att jag vill vara som människorna jag beundrar. Och om människorna jag beundrar använder ord som folk knappt förstår i sin blogg så ska jag också göra det. Även om det innebär att jag inte får fram vad jag vill och att jag inte får säga vad jag vill, så har jag i alla fall verkat bra, för ingen kan egentligen säga att jag inte har varit bra, för ingen förstår vad jag har skrivit. DET suger. På riktigt. Okej, nu spyr jag bara ur mig ord också. Kanske borde sluta. Jag suger. Verkligen. Jag vet inte. Ibland önskar jag att jag hade rökt eller nått, då hade jag haft något att säga. Jag hade haft nyårslöften jag var tvungen att ha och så ^^ Men sen inser jag att det kostar pengar att röka och att det ger en cancer och att man egentligen borde DÖ om man röker, det är inte mer än rätt egentligen. (Okej, nu kommer folk hata mig, men whatever? YTTRANDEFRIHET ffs <3)

Bye for now
/ en RÖKFRI Wero (som om jag inte alltid har varit det. ville bara påpeka det...)

Kommentarer
Postat av: MiLjAhH

Wooh, vadå sno mitt ord :'D Ordspyor alltså. .__.' x'D

2008-01-09 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0