Tisdag idag.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Orden har än en gång tagit slut. Eller, orden finns där, tankarna finns där. Det är inte direkt så att inspirationen inte infinner sig heller. Det är bara så att det inte går att få ner det, jag har försökt med papper, dator, diktafon, whatever, men det går inte. Jag bara kan inte. Det blir bara en massa men ja, du vet, ja, liksom ba. Och förlåt, men jag är inte sån. Det där är bara tomma ord som trycks in mellan orden jag egentligen vill säga. Ord som jag inte vill ha. Bajs. Ta bort dem, bara radera dem, få mig att inte använda dem. Någon.

Nej, jag har inget att skriva om, jag bara vill skriva. För övrigt så går sponsorinsamlandet dåligt, åt helvete typ. Eller, vad vet jag, vi har inte fått in mer än 25 000 än och det är liksom 10% av alla pengar. Det suger.

Men men. Antar att jag får sluta skriva nu, eller ja, jag måste väl inte. Men orden kommer inte ut i alla fall. Inte idag heller. I hate myself and I want to die. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0