I won't build that stairway to paradise.

Jag har ingen ork alls.
Det kanske vore bäst att stänga av mobilen från och med att jag har åkt hemifrån på lördag? Jag önskar att jag slapp. Jag önskar att jag kunde vara säker på att jag slapp. Jag orkar inte gråta, jag orkar inte bråka. Jag önskar att jag kunde berätta, slippa och bara försvinna, men världen är inte skapad på det sättet. Jag orkar inte med alla blickar jag kommer få, allt folk kommer säga. Jag bara orkar inte.

I alla fall. Jag har ingen ork till att ta hand om mig själv. Spenderar helst dagarna liggandes i min säng tittande på någon dålig film. Oftast blir jag rädd och ringer någon (läs; Mikko eller Tomas) eftersom jag vet att det hjälper. Andra dagar sätter jag mig framför datorn och bara tittar. I Italien låg jag mest på sängen och läste Historia (tidning).

Nej, jag har ingen som helst aning om varför jag skriver det här. För att jag får komma bort snart kanske, för att jag äntligen slipper. Jag har varit hemma i tre dagar och jag orkar inte längre.

Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0