Jobbajobbajobba.

Jobbade första dagen idag. 9-15:30. Det var roligt. Jag fick ha snygga kläder <3 xD
I alla fall. För er som inte vet så jobbar jag på ett äldreboende. Och eftersom det är sjukvård och grejer så har jag tystnadsplikt (okej, jag har inte signat pappret än, men liksom, för deras skull ^^)

I alla fall, jag jobbar 6 timmar om dagen. Från och med imorgon så jobbar jag mellan 7:30 och 14:00. Det känns helt okej. Men jag får dåligt betalt (38kr/h) *klaga* Men jag får skylla mig själv när jag inte har sökt sommarjobb ordentligt.

Jag har inget vettigt att skriva egentligen, kanske kommer ett inlägg sen. Jag har massor som jag vill skriva, men jag har inga ord som jag kan formulera det med. <//3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0