Saknad.

Hemma igen. När jag åker ifrån Mikko får jag alltid tid att tänka på allt jag saknar.

Jag saknar en hel del saker just nu.
Jag saknar Mikko, hans säng, hans närhet. Dessutom saknar jag Ukraina. Det är en halv evighet sen jag var där och jag har inte träffat folket jag åkte dit med på typ lika lång tid och jag saknar dem. Jag saknar till och med att sova i en möglig kyrka och att skita i ett utedass med hål i väggarna. Jag saknar till och med det torkade bajset på sittgrejen. Jag saknar hästarna i trädgården. Jag saknar barnen. Jag saknar allt.

Just nu saknar jag mest att veta att någon faktiskt älskar mig. Någon som är i närheten av mig. Någon som inte är 25 mil bort. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Milja

För det första så älskar Gud dig ;D Och darling, JAG älskar dig ._. Fast det kanske inte var så du menade, haha! :'D

2008-07-14 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0