Träningen gick bajs.

Imorse skulle jag ha sprungit längre och framför allt så skulle jag ha sprungit i morse.

Men det blev inte så..

Jag pallade inte gå upp 6 utan gick upp 7 i alla fall. (sov dåligt inatt också)
Sen jobbade jag och det var massa jobbigt. (Se förra inlägget)
När jag kom hem bytte jag om och tänkte att jag skulle springa lika långt som jag hade tänkt trots att det var varmt, jag var opepp och trött osv.
Jag gick ut, sprang, fick håll nästan direkt. Yay liksom.
Jag sprang samma sträcka som i förrgår istället.

MEN det hände en bra sak också.

Jag fick en liten ego-kick när jag insåg att jag sprang längre sträckor idag än jag har gjort förut. Jag tänkte att jag skulle springa en viss sträcka (typ som jag sprang sist) men när jag hade sprungit klart det så sprang jag t ex en lyktstolpe till. Det gjorde mig glad för det kändes som att jag redan ser effekten av träningen. Och det är avsaknaden av effekt som har fått mig att inte palla förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0