Ensam hemma.

Jag känner mig så sjukt vuxen. Jag kanske håller på att bli vuxen?

Aja, i alla fall.
När jag var på sjukhuset i förra veckan fick jag reda på att jag har ett lågt HB värde. Därav att jag i princip svimmar så fort jag ställer mig upp.
Så nu har jag satt mig själv på en diet med massa järn, eftersom jag bara spydde upp järntabletterna.

Så igår gjorde jag och Mikko potatisbullar med blodpudding. Blodpuddig = grymt mycket järn. Till det drack vi juice med extra järn och folsyra (som gör att kroppen tar upp järnet bättre). Nyttigt värre.
Dessutom har jag bytt ut skinkan jag brukar ha på mackan mot leverpastej. Och så juice till. Nyttigt nyttigt.

Jag känner mig jätte duktig. Det här borde ge mig massa vuxenpoäng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0