Ingen energi.

Jag har egentligen ingen energi till något alls. Det känns som att Gud har lämnat mig. For real. Eller han har inte lämnat mig, han är nog bara på nått jävligt skumt humör eftersom det enda han egentligen gör är att göra precis tvärtemot vad jag ber honom göra. Liksom "Gud, låt inte Mikko börja jobba på måndag" tio minuter senare säger Mikko att han ska börja jobba på måndag. "Gud, gör så att det blir fint väder i helgen" helgen = regn. Osv. Jag har massa andra exempel men ni har inte med det att göra xD

Jesus, jag har verkligen ingen energi över huvud taget att slösa på att be dig om saker som du ändå bara skiter i. Varför kan inte jag få som jag vill, bara en liten gång. Det spelar inte någon roll vad det handlar om, bara något litet. Så att jag i alla fall kan få se att du älskar mig. Jag vet faktiskt inte om du gör det just nu. Förlåt. Det är säkert en synd och hela faderullan. Men GAH. Jag blir så arg på dig. Jag skulle kunna skälla på dig i flera timmar Gud. På allvar. Jag orkar inte. Jag behöver dig. Jag har sagt det gång på gång, och för varje gång jag säger det så blir jag mer osäker på dig. Förlåt. Men jag behöver dig. Och jag hoppas att du kan gå med på att jag behöver dig. Och jag hoppas verkligen att du kan hjälpa mig nu Gud. Herre hjälp mig. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0