sug.

Okej. Vissa dagar är riktigt sega. Idag är en sån. Jag hade planerat att jag skulle plugga och grejer, men jag kom mig aldrig riktigt för. Satte mig med graf komm;en i typ 10 minuter, sen störde jag mig på disken typ massor så jag gick därifrån, satte mig vid datorn, blev uttråkad, gick och diskade, satte mig vid datorn, spelade en omgång biljard med mig själv, satte mig vid datorn och nu sitter jag här.

Skit samma. Ska sätta mig med det sen en stund tänkte jag. Innan pojkarna kommer hem.

För övrigt så har jag fått tag i Tomas igen.. (och ja, det är bra, jag var tro det eller ej, lite orolig där ett tag) och han verkar må bra. han håller mig sällskap på msn just nu. Det är bra.

Är det verkligen rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0