den där listan.

Ni får ursäkta, men det blir ingen lista idag. Det var meningen att jag skulle komma med en hög låtar som skulle hjälpa er (förhoppningsvis) när ni känner er ensamma eller ledsna, men nu har jag insett att jag när jag är deppig mest sätter på musik för att få något annat att tänka på, jag tänker aldrig på vad jag egentligen lyssnar på. Därför hade jag grymt bra låtar på vissa, men på andra punkter så hade jag ingen aning. Jag kommer jobba vidare på det och om jag har tid (vilket jag verkligen hoppas) så kommer listan upp denna veckan. Men jag har en hel del annat att göra, naturkunskapsprov imorgon, svenska till onsdag, grafisk kommunikation prov på fredag och dessutom en engelska läxa till fredag. Så om jag är lite borta i veckan så får ni ursäkta mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0