Grafisk Kommunikation A.

Sitter och pluggar Grafisk Kommunikation.
Det går helt okej. Men jag kommer på mig själv med att det kommer störa mig om jag inte får MVG i Grafisk. Och det är lite intressant eftersom jag från början bara satsade på ett VG. Det om något är ett bevis för att jag höjer mina krav på mig själv allt eftersom att jag ser att jag kan höja dem. Men i alla fall.

Det är grymt tråkigt att plugga tryckteori. Det går liksom ut på hur man går till väga från att man bestämmer sig att man ska trycka en sak, typ en folder, tills saken är klar. Yay på det. Finns det någon som tycker att sånt är roligt?

Tänkte skriva ett lite djupare inlägg sen, jag tror att jag har fått lite inspiration till det nu.

Hörs sen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0