Hungrig.

Bara så att ni vet är jag grymt hungrig, men jag ska försöka bortse från det och skriva något vettigt i alla fall..
Jag känner att jag inte har bloggat så vettigt de senaste dagarna, men det kommer, när jag har inspiration.

Tänkte skriva en liten dikt igår, eller liten och liten, jag tänkte skriva en dikt igår. En glad dikt. Men jag kan inte, framför allt så blir jag grymt arg på mig själv eftersom jag hela tiden vill skriva, jag har orden, men jag har inget flyt. Det blir liksom inte bra. Eller också så mår jag helt enkelt för bra för att jag ska kunna tycka att det jag skriver är bra. Det där var ologiskt men i alla fall.

Vad har hänt idag?
Jag har skrivit mitt naturkunskaps prov. Det gick okej.
Jag har sagt hej då till Tomas som drog till USA. Han landar i NY typ 20:00 ikväll (tror det blir nått sånt i alla fall).
Jag har börjat på min statistiska undersökning. (Ni kommer få ta del av den senare, alltså, jag kommer lägga upp den här och så får ni kommentera svaren, men inte idag. Jag pallar inte!)
Jag har blivit grymt arg på min dator.

Jesus gör så att allt går bra för Tomas. Det finns säkert massor som jag inte tänker på som kan gå fel och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Du ser mina problem, du ser alls problem, hjälp oss med dem. Hjälp oss att göra något åt det. Gud ge mig möjligheter att konfrontera mina rädslor. Ge mig möjligheter.
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0