Jag är skum idag.

Okej, jag kommer inte kunna skriva något djupt och vettigt till er idag heller. Jag är ledsen men sånt är läget. Jag är grymt flummig och sitter typ och sjunger på massa cp-låtar. Vilket resulterade i att Mikko också sjöng, men han sjöng på "Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig" Och jag sjöng "Jag tycker om dig, Jag vill ha dig"
Och det vill jag.

Jag vill ha dig
Här och nu
Jag vill känna din gud mot min
Jag saknar dig
Ge mig en kram

Det var nog den sämsta dikten jag någonsin har skrivit, men det tog mig säkert en minut så...
Vad tycker ni om den? Jag beordrar er att kommentera (som att ni kommer göra det i alla fall..ni kommenterar ALDRIG. Det är elakt)

Kommentarer
Postat av: Milja

Du vill känna hans GUD mot din, oj oj, här blire hett!

2008-05-14 @ 21:51:27
URL: http://hyperaktivitet.blogg.se
Postat av: Poeten him self

De bästa dikterna tar högst 5 min att göra

2008-05-15 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0