Jesus You're My Superhero!

Okej. Nu smäller det. Wero är djup igen. Eller, hon ska försöka skriva något vettigt igen. Eller snarare, hon ska klaga av sig lite, sen kommer det ett inlägg direkt efter det med en lite djupare poäng.

Den här veckan har blivit helt konstig, vi fick tillbaka np i matte B. Jag fick VG och orkade inte bry mig. Nu lägger jag 110% på statistiken istället. Jag pallade inte att plugga till naturkunskapen och vet att jag missade två saker men hoppas att jag får komplettera det så att jag kan få MVG på provet i alla fall. Jaja, ni fattar poängen. Jag brukar vara duktig i skolan, men nu blir allt bara kasst..

Jag tror att jag är lite skoltrött. Eller snarare jag har insett att jag aldrig har varit skoltrött innan men att jag har blivit det nu. Jag har lust att skita i allt som kommer nu de närmaste veckorna och bara lägga mig ner och sova. Men jag hinner inte. Jag måste börja med budgeten till graf komm. inlämningen, jag måste göra en powerpoint till programhanteringen, jag måste fixa klart statistiken och göra en powepoint till företagsekonomin. Ja, jag är trött, ja, jag vill sova. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0