Morgon.

Det är, i fall ni inte visste det, grymt störande att vakna en timme innan man egentligen behöver gå upp och inse att "Shit, jag kan ju sova en timme till" för att sedan inse att man inte kan somna om. Det är dessutom väldigt störande att gå ut i köket och inse att det inte finns något bröd hemma. Då får man äta fil till frukost.

Tomas kom hem förut. Jag har redan ringt och terroriserat honom.. Det var trevligt.

Idag blir en bra dag. Jag har nämnligen laddat ner Juno och kollat så den funkar och det gör den. The Bucket List är också klar. Gjorde ett försök med Perfect Parents, men det gick inte alls bra..

Lång dag i skolan idag.
Företagsekonomi
Lunch
Naturkunskap
Svenska
Klassråd
Resurstid

På resursen MÅSTE jag jobba med matten. Vi har inlämning imorgon och jag har massor kvar.

Ska städa och packa ikväll. Roligt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0