Nu när jag ändå sitter här.

Tänkte att jag också skulle slänga upp en To Do lista för denna veckan.

  1. Skolan (monter, naturkunskap..)
  2. Mikko, prata i telefon med andra ord. Jag saknar honom.
  3. Kyrkan på fredag (jag är aldrig där längre, är det för att jag är sämst typ?)
  4. Färga håret (ikväll hoppas jag, candy-red, mörk röd eller svart. Vad tycker ni?)
  5. Försöka få tag i en gamal kompis som jag aldrig pratar med. (mer än så behöver ni inte veta. Det är ett hemligt projekt, men ni får resultatet när det är klart...)

Nu inser jag vilket grymt tråkigt liv jag har. Även om det inte kommer se ut sådär, jag vet ju det. Jag värdesätter också att kunna planera efter hand, vilket jag bäst gör om jag inte har något planerat innan (konstigt hur saker funkar ibland ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0