Okey.

Sitter på programhanteringen just nu. Det är ganska sugigt. Vi går igenom våra Excel-prov. Jag tror att jag bara fick VG, men jag vet inte. Vi får se. I alla fall. 

Ibland händer det saker som jag inte riktigt kan formulera. Men jag blev hyfsat ledsen. Asså, jag fattar inte varför. Men förlåt. Egentligen så vill jag formulera något som jag inte ens kan formulera i huvudet, och mina tankar är ganska mycket mer komplexa än mina ord. Jag kan inte uttrycka mig i färger och bilder och ljud här. Annars hade jag gjort det. Men ni hade inte förstått det. Men i alla fall, vad jag försöker säga är att jag är ledsen för att jag blev ledsen, jag är ledsen för att jag är känslig. Förlåt. Hoppas att du inte är jätte arg på mig?

Jesus, ibland tror jag att du helt enkelt bara driver med mig. Att du bara försöker få mig att tro en sak för att sen kunna visa mig att jag hade fel. Men det var så uppenbart. Allt stämde så bra, Gud, vad försöker du säga till mig? Att jag inte kan lita på människor och att människor, om jag litar på dem, bara kommer svika mig? Gosh, jag förstår inte. Jesus jag förstår inte. Jag trodde att jag förstod. Allt var så perfekt. När jag stod där på Kastrup, när jag fick höra en röst som jag hade saknat massor. När jag insåg att det fanns människor som saknade mig. Jesus. Varför måste du ta lyckan ifrån mig? Måste du förstöra allt?
Förlåt. Jag kanske har gjort något grovt fel med mitt liv. Det kanske är det som är felet. Förlåt i så fall. Jag gör så gott jag kan. Hoppas att det räcker.
Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0