övergiven?

Okej, jag överdriver säkert bara nu, jag har trots allt hyfsat ont och får inte ta något smärtstillande, så jag blir lite konstig... Men jag tycker att det känns som att alla mina vänner bara glider ifrån mig. Det var därför jag hade sett fram emot helgen, för att jag skulle få en chans att komma tillbaka till dem, men nu fick jag ju spendera halva helgen på sjukhuset och det blev liksom inte bättre.. Jag vet inte, jag har säkert fel, men det känns som att alla gör saker utan mig, och det känns som att det liksom inte är meningen att jag ska vara där, för att ingen hade märkt någon skillnad ändå.

Jag saknar att ha det som det var, jag saknar att veta att någon faktiskt ville vara med mig. Jag vet att det kanske beror på att jag är borta en del, men hallå, det funkade ju skit bra de första månaderna efter att jag och Mikko blev ihop, varför funkar det inte nu? Vad har folk egentligen emot mig?

Gud, det känns som att jag inte har något att säga till dig längre. Men jag orkar inte ha det såhär. Ge mig svar. Varför?
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0