Ultraljud.

Okej, ultraljudet gick bra. Eller ja, det gick okej. De hittade inga fel på mig. Gallblåsan såg bra ut, njurarna också. Nu står läkarna alltså utan några som helst idéer på vad det kan vara. Yay liksom. Dessutom får jag inte äta smärtstillande för tillfället >.< Vet inte om det hade hjälpt, men det hade kanske blivit lite bättre av det. Jaja.

Jag är fortfarande rädd. Rädd för att det ska bli som i helgen, att det ska sluta med att jag inte kan andas igen. Jag trodde inte att man kunde få så ont. Jag trodde inte att man kunde få så ont i magen att hela ryggen blir paralyserad och man helt plötsligt inte kan andas. Paniken man får av att inte kunna andas är värre än det mesta...

Nu har jag klagat lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0