Blonda tjejer och killar..

Är det bara jag som har tänkt på att en tjej, så länge hon är snygg, kan vara hur korkad som helst och ändå få killar att tro att hon är smart? Jag menar, jag såg en brud på stan i förrra veckan som  liksom bara sa saker i stil med "visste du att månen egentligen är grön?" Och det gör mig så fruktansvärt grinig. Jag menar, visst att folk förtjänar att man ser på dem på ett vettigt sätt. Men liksom. Det är ju helt patetiskt. "Åååh *namn* du är så smart" Liksom vad tror dom egentligen? Att hon kommer vilja ha sex med dem bara för att de säger att hon är smart? Ja, jag tror att det enda killar tänker på är sex. På riktigt.

I alla fall, jag vet inte vad jag vill få fram. Att jag är sjukt trött på folk som bara låtsas tycka och tänka saker. Typ
Person1:"Åååh, jag hatar hösten"
Person2:"Jag tycker att hösten är ganska fin"
1:"Jag med!"

Hallå, vaddå hejjagstårförminaåsikterNOT.. Liksom. Det är ju fånigt på riktigt. Jag skulle vilja påstå att det är riktigt patetiskt. Jag menar, vad tjänar man egentligen på att man ljuger om vad man tycker? Det är sånna människor som gör att Sverige ser ut som det gör. Jag vågar nästan påstå att det gör mig ledsen i ögat.

Nu borde jag göra lite svenska. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0