En hemlängtan bort.

None

Jag är sjukt trött på att aldrig vara hemma. Jag sa det till Mikko i förra veckan. Och seriöst. Jag är så trött på att alltid, konstant,  hela tiden, känna mig rädd för att bli övergivet, aldrig känna mig hemma.

Hem - Ett hem är i min värld en plats där människor älskar en, där man kan vara trygg och inte behöver vara rädd.

Jag har inte det där. Jag har ett hem, där jag bor, längtar bort och överlever. Men jag vill ha något mer. Sen har jag ett hem till. Mikkos famn. Men lik förbannat så kan jag inte vara där. Jag vet att ni tänker att jag väl kan flytta dit då. Men jag kan ju inte det. Det är ju halva poängen att jag inte kan det. För om jag hade kunnat det så hade det inte spelat någon roll. Då hade jag varit där redan nu. Men jag måste snällt vara här. Jag måste snällt gå omkring här och känna mig allmänt oälskad. Förlåt, you may hate me, men jag orkar ärligt talat inte. Jag flyr snart. På riktigt.

Jag är rädd för mig själv. På riktigt. Jag är rädd för att jag en vacker dag bara kommer ta första bästa tåg härifrån, sätta mig på tåget och bara dra. För jag orkar inte. Jag orkar inte gråta mig till sömns för att jag är rädd, jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Nitania

Svar: Kul att du är med i tävlingen vännen! =) Vill du ha ytterligare en lott i tävlingen, bli medlem även här här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=117700 och gör detsamma, nämligen att kommentera med användarnamn i tävlingsinlägget. Lycka till!

2008-11-04 @ 11:40:38
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Diskussionsinlägg hos Söderlund



*Är det okej att ha sex i samma rum som en polare?

Du hamnar i samma rum som din bästa polare och han/hennes partner. Dom har sex, och du ligger i en egen säng i samma rum. Någonting man blir irriterad på, eller låter man det bara vara?



*Ödet, finns det egentligen?

Vissa tror att man skapar sina egna öden genom allting som bär på konsekvenser medan andra tror att det helt enkelt sedan länge är klart som tusan att livet redan är förutspått.



*Top Model!

Undertecknad fick tidigare denna morgon en flaschback och fick bara lov att skriva ett inlägg om Top model, som nu ligger ut som diskussion.



Ja, detta är det som bjuds på i bloggen idag som är en utav de absolut snabbast växande just nu. Är det så att någonting av dessa ämnen faller dig i smaken så får du mer än gärna vara med och diskutera och lämna just dina tankar och tycken inom de ämne som intresserar dig.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig onsdag.



Att/Om du gillar bloggen, betyder mycket.



Mvh

2008-11-05 @ 11:07:36
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: SANAZ

Tjohoo :) ville bara tipsa om en utlottning av juicy couture set på min sida.

kram

2008-11-05 @ 14:11:40
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Tjohoo :) ville bara tipsa om en utlottning av juicy couture set på min sida.

kram

2008-11-05 @ 14:48:53
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0