I skolan.

Okej. Jag och Mikko åkte hem till mamma igår. Det var inte särskilt roligt egentligen. Jag menar. Jag trodde inte att det skulle bli så. Det gjorde ont. Och jag orkar inte se henne bli så besviken på mig. Men det är väl så det måste vara antar jag. Att jag måste hålla inne mina känslor för att hon ska få som hon vill. Jag blir så trött på mig själv. Jag trodde att jag hade kommit loss, men jag har inte rört mig så mycket som en centimeter. Fail.

I alla fall. Det är lördag idag. Jag är i skolan. Vi har öppet hus. Det är ganska värdelöst, vi gör ingenting. Inte ett skit verkligen. Jag orkar inte göra något heller. Sitter och tittar på stolthet och fördom. Och googlar lite bilder. Bättre än så blir det inte. På riktigt. Det blir inte roligare nu. Men vi slutar om typ en timme och 20 minuter eller något sånt, och jag skulle tro att vi kan få gå tidigare. Det börjar redan tunnas av med människor. Jag är trött också. Tänker tvinga Mikko att ligga och titta på film med mig sen. Det känns lagom värt.

Vi kanske hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0