Kyrka och grejer.

Var på cellgrupp igår. Det var okej. Jag fick massa skit. Igen. Visst, jag kan förstå att han är besviken över att jag aldrig är där, jag vet att Gud är besviken. Men i alla fall. Jag menar, någon gräns får det väl finnas? Varför klagar ingen på någon annan när de inte är där? Varför är det alltid jag?

Skit samma egentligen, det spelar verkligen ingen roll, jag blir bara trött på det.

Jag har programmering nu, men det funkar inte och le Morgan är inte här. Bajs. Men men.

Sen ska jag hem, sen ska jag vara hemma lite, sen ska jag tillbaka till stan och käka middag med dommarna, pwn liksom. Mongolisk buffé it is!

Aja, vi kanske hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0