Programmeringen funkar inte i alla fall.

Jag ger upp. Jag har redan gett upp faktiskt. Det funkar inte. Jag har gjort om flera gånger, och den skiter i mig i alla fall, hur jag än gör. Ska prata med Morgan om det imorgon. Han borde ju vet, om jag har tur..

I alla fall så verkar det som att jag ska ägna mig åt programmering på lördag. Är det bra? Eleverna kommer ju inte våga börja på IT. De kommer ju se mig få vansinnesutbrott på programmeringen. Usch. Aja, det löser sig nog. Eller ja, det får lösa sig helt enkelt. Det är ju inte mer med det.

Mikko kommer hem typ snart. Det tycker Wero om, hon vill ha någon att prata med. Hon gillar att prata.

Förresten, jag har kommit igång med bloggandet igen, jag vet inte hur många dagar i veckan som jag skriver något vettigt, men jag skriver i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0