Uttråkad Wero.

Satte mig med programmeringen förut. Jag blev arg. På riktigt. Det gör inte som jag vill. Alls. Eller okej, jag tror att jag har löst ganska många problem idag (med Tomas hjälp) men jag har fortfarande massa problem kvar. Vilket gör mig ledsen.

Men men. Jag tänkte att jag skulle roa mig med att spela lite nu, Mikko är på fest.

Tänkte ägna mig åt att spela en stund. (här eller här). Aja. Jag försöker övertala mig själv till att om jag går och lägger mig nu kommer jag somna innan Mikko kommer hem och jag vill hinna säga god natt innan jag somnar. (förlåt, men det är dagens höjdpunkt ganska ofta att höra honom säga godnatt och sedan lägga på utan att öppna ögonen. Det är mitt sätt att tro att jag faktiskt är nära honom, i alla fall närmare..

Tänkte på en annan sak. Folk har verkligen inget tålamod. När någon skaffar pojkvän/flickvän och är sådär nykär som man bara kan vara den första månaden/de första två månaderna av ett förhållande så är det klart att man spenderar all sin vakna tid tillsammans med den eller i alla fall i kontakt med den. Går inte det så pratar man om den. Då blir andra lidande över det, ett tag. (Nu anser någon säkert att jag och Mikko är såna fortfarande också, men det är vi inte. Det är inte så att vi skiter i att göra andra saker om någon föreslår det, det är bara så att vi tar den tid vi har över till att prata med varandra). Det är bara en fas. Det går över. (Nej, jag vill inte höra något om folk som var ihop si och så många månader och fortfarande var såna, för det är klart att det finns undantag).

Gosh. Jag fick ihop något seriöst trots allt. Jag är törstig.

Kommentarer
Postat av: Milja

Haha hmmmmmmmm undra vem du riktar det DÄÄÄÄR till x'''D

2008-11-09 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0